Veelgestelde vragen

A. Kan ik ook telefonisch bestellen?

Ja dit is altijd mogelijk. Ook voor andere vragen kunt u CCA te allen tijde bellen. U kunt ook via contact in het menu eenvoudig een mailtje sturen.

Telefoonnummer: 024-3976122
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.30 uur.

 

B. Wat is de levertijd ?

De levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid.

  • Groen: voldoende voorraad
  • Geel: beperkte voorraad
  • Rood: geen voorraad

Vanuit magazijn Groesbeek

  • Daglevering: maximaal 24 uur
  • Nachtlevering: Aanwezig in nachtbox de volgende morgen voor 08.00 uur
  • Koerierslevering: Afleveren voor 17.00 uur dezelfde dag, mits voor 12.00 uur besteld.

** LET OP: hetgeen hierboven beschreven is alleen geldig voor Nederland.

 

C. Berekent Cool Car Automotive transportkosten ?

Cool Car Automotive berekent transportkosten afhankelijk van de transportkeuze en de hoogte van het factuurbedrag, zie onderstaande tabel.

Transportkosten magazijn Groesbeek

 

  • Daglevering: €9,50 **
  • Nachtlevering: €9,50 **
  • koerierslevering dezelfde dag : Bestellingen voor 12.00 uur worden voor 17.00 uur geleverd tegen €0.50 / km.

** Bij dag -en nachtlevering wordt er alleen €9,50 berekend als het netto factuurbedrag lager is dan €150,00. Indien er meerdere orders per dag worden besteld zullen deze bij elkaar worden opgeteld, ook dan is bovenstaande regel kracht. LET OP: hetgeen hierboven beschreven is alleen geldig voor Nederland.

 

D. Kan ik airco onderdelen van CCA retour sturen ?

Voor de retourprocedure gaat u naar Vraag en antwoord en klik op Garantie - retourprocedure. Hier vindt u ook het benodigde retour aanvraagformulier dat u eenvoudig kunt downloaden.

 

E. Welke garantie termijn hanteert CCA ?

Voor het complete assortiment van CCA geldt een garantie periode van 1 jaar. Om voor garantie in aanmerking te komen dient u overeenkomstig de CCA garantieprocedure te werk te gaan. Ga hiervoor naar Vraag en antwoord en klik op garantievoorwaarden. Hier vindt u ook het benodigde garantie aanvraagformulier dat u eenvoudig kunt downloaden.

 

F. Hoe weet ik zeker dat de on-line bestelling ook daadwerkelijk is verstuurd ?

Na het volledig doorlopen van alle stappen en het definitief bevestigen van de bestelling verschijnt op het scherm de mededeling dat de webshoporder succesvol is ontvangen. Tegelijkertijd wordt er een e-mail naar u verstuurd met een overzicht van de door u bestelde onderdelen voorzien van een webshop ordernummer.

 

G. Tot hoe laat kan ik een bestelling plaatsen ?

Is het gewenst dat de on-line bestelling nog op de zelfde dag wordt verwerkt, dan moet de bestelling voor 16.30 uur verstuurd zijn. Bestellingen voor de volgende werkdag kunnen ook na 16.30 uur worden verstuurd. Immers de CCA web-shop is 24 uur per dag beschikbaar.

 

H. Is het veranderen van mijn afleveradres mogelijk ?

Ja. Tijdens het doorlopen van de bestel stappen is de mogelijkheid aanwezig om het standaard afleveradres te wijzigen. Deze afleveradressen worden per klant opgeslagen zodat elk nieuw afleveradres maar een keer hoeft worden ingegeven. Deze functie is uitermate geschikt voor het verkorten van levertijden. Immers u hoeft deze onderdelen niet zelf te bezorgen.

 

I. Beschikt de transporteur van CCA over een Track & Trace systeem ?

Het unieke tracking nummer van uw bestelling wordt aan het einde van de middag per mail naar u toegezonden. Deze e-mail is voorzien van een link naar het on-line systeem van onze vervoerder. Door op deze link te klikken is belangrijke informatie over status en locatie van uw bestelling direct beschikbaar.

 

Download hier ons Privacy Statement en Algemene voorwaarden.


Download